Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта
Способи оплати
- Пром-оплата
- Оплатити частинами
- ПісляплатаПозиції під замовлення, та габаритні позиції відправляємо по мінімальній предоплаті від 200 грн. залежить від вартості позиції.
- Оплата на рахунокПоточний рахунок UA983052990000026005001610992 ТКАЧУК П. I. ФОП ІПН 3478010497
- Оплата на рахунок в банкуПоточний рахунок UA983052990000026005001610992 ТКАЧУК П. I. ФОП ІПН 3478010497
Гарантія:
Гарантія 12 місяців.
Всі наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника. При отриманні меблів покупець повинен перевірити скло та дзеркала на предмет цілісності, відколів, подряпин, цілісність упаковки. У разі порушення упаковки – перевірити кількість і комплектність вкладення.
При збірці
При збірці меблів покупцем, необхідно перевірити деталі на наявність браку. При виявленні браку необхідно призупинити складання, оскільки деталі меблів зі слідами збірки, поверненню і обміну не підлягають. Зберігайте заводську упаковку супровідну документацію до закінчення складання
Гарантія анулюється за умови, що замінена частина вже була встановлена, або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був закручений гвинт або прорізано отвір. При виявленні браку, зробіть фотофіксацію і повідомтеоператору нашого. call-центру. Зберігайте до кінця гарантійного терміну товарний чек, супровідну документацію та маркувальний лист на упаковці.
Рекламації приймаються тільки при наявності самого виробу або окремих його елементів в «оригінальній упаковці». У разі недотримання вищевказаних вимог, претензії по рекламації не приймаються. Рекламації, що виникли внаслідок неправильної зборки (самостійно зробленої покупцем), доставки і підйому (самостійно зробленим покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця. Терміни виготовлення рекламаційних деталей – близько 14 робочих днів
Гарантійні зобов’язання не поширюються, якщо:
Порушено правила і умови експлуатації меблів;
Ремонт меблів здійснювалися покупцем самостійно;
Меблі пошкоджена в результаті дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалого поводження;
Змінена конструкція виробу або комплектуючих вироби покупцем;
Збіг гарантійний термін;
Якщо присутні дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до продажу, і через яких покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, за якими на мебель була знижена ціна реалізації.
Всі наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника. При отриманні меблів покупець повинен перевірити скло та дзеркала на предмет цілісності, відколів, подряпин, цілісність упаковки. У разі порушення упаковки – перевірити кількість і комплектність вкладення.
При збірці
При збірці меблів покупцем, необхідно перевірити деталі на наявність браку. При виявленні браку необхідно призупинити складання, оскільки деталі меблів зі слідами збірки, поверненню і обміну не підлягають. Зберігайте заводську упаковку супровідну документацію до закінчення складання
Гарантія анулюється за умови, що замінена частина вже була встановлена, або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був закручений гвинт або прорізано отвір. При виявленні браку, зробіть фотофіксацію і повідомтеоператору нашого. call-центру. Зберігайте до кінця гарантійного терміну товарний чек, супровідну документацію та маркувальний лист на упаковці.
Рекламації приймаються тільки при наявності самого виробу або окремих його елементів в «оригінальній упаковці». У разі недотримання вищевказаних вимог, претензії по рекламації не приймаються. Рекламації, що виникли внаслідок неправильної зборки (самостійно зробленої покупцем), доставки і підйому (самостійно зробленим покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця. Терміни виготовлення рекламаційних деталей – близько 14 робочих днів
Гарантійні зобов’язання не поширюються, якщо:
Порушено правила і умови експлуатації меблів;
Ремонт меблів здійснювалися покупцем самостійно;
Меблі пошкоджена в результаті дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалого поводження;
Змінена конструкція виробу або комплектуючих вироби покупцем;
Збіг гарантійний термін;
Якщо присутні дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до продажу, і через яких покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, за якими на мебель була знижена ціна реалізації.
Запропоновано через приват24